Bilder som inte blev publicerade under julen...

God dag alla söta läsare!

Jag har just gjort mig klar och redo för att gå ut på gården och åka pulka. Det kanske inte låter som världens roligaste grej, men då har man iaf någonting att göra. Dessutom så är det faktiskt ”romantiskt” att åka pulka tillsammans med den man älskar. ;) Jodå han ska också med, haha.^^

Tills vidare så bjuder jag på en extra bildsamling från underbara julen! Dessa bilder blev aldrig publicerade under julens gång. Jag och älsklingen har nästan hur många fina bilder som helst att visa upp därifrån, men dessa får räcka för den här gången.

Drink glasses!

Rock!

Haha värsta jag! ;D

Grisen!^^

Min kompis!

Hihi, nu tror jag att det får faktisk räcka... Det är hur många som helst kvar^^

Har en riktigt mys lördag nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha är det bra med dig?

2011-01-15 @ 19:58:16
Postat av: Anonym

gud vad gullig Tanakits lillebror är med dem där glasögonen!

2011-01-25 @ 15:54:00
URL: http://indigoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0