Nattie!

God eftermiddag!^^
Ni har ätit?? Det har jag! Mums va goda nudlar!:)

För några timmar kom jag hem, jag slappnade lite av med en roligt serie.
Hur har ni haft idag??
Idag så tyckte jag att jag och min kompis hade jättekul!
Vi sprang till och med nere i källaren! Det va läskigt faktisk!^^
Så nu tänker jag gå dusha, sen krypa ner i min sköna säng med en läst stund, boken som heter ( Marry Me Monster och [7's] ) Dom är ju på thailänska, för det kan jag!:)
Aja jag bloggar mer imorn! ;)
P.s jag fixade bilder på Purikura online!





Godnatt och sov gott! -_-

Kommentarer
Postat av: Annelii- <3

- Hehe, tack! :)



Japp, det är så skönt med solen & så ;)

2011-04-10 @ 23:49:08
URL: http://anneliswebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0